Copyright © Sensiz Kelimeler Sözlüğü
Design by Dzignine

Allah'ım konuyu biliyorsun




Allah'ım,
Şimdi uzun uzun anlatmaya gerek yok,
Sen mevzuyu biliyorsun zaten,
Feci seviyorum olayın özeti bu,
Diyorum ki, bir kıyak yapsan,
Gözlerini açınca sevdiğim,
Baksa başucunda ben eğilip öpüyorum alnından,
Alnı ki bir deniz gibi,
Ve gökyüzü oluyor gülünce gözleri.

Allah'ım,
En iyi sen biliyorsun,
Yakamozu saçlarına değmese,
Bu ay ne kadar anlamsız dururdu gökte,
Ve rüzgar değmese saçlarına...

Allah'ım,
Babama sorsan hala adam olamadım ben,
Adam olmazsın, derdi çokça,
Lakin aşık olmazsın duymadın ondan hiç,
Hem anneme sorsan bir kiraz vakti doğmuşum ben,
Belli değil mi bu kiraz yanaklı yâri çok sevmemden.

Allah'ım,
Konuyu biliyorsun,
Yaparsan bir kıyak,
Söz veriyorum verdiğin bu kalbi,
Dolduracağım sevmekle,
Beş bin vakit sevip her gün,
Şükredeceğim,
Şükredeceğim,
Şükredeceğim.
Seven kalbimle.


Adem Özbay

0 yorum:

Yorum Gönder

Sensiz kelimelerin sesi olduğun için teşekkürler...