Copyright © Sensiz Kelimeler Sözlüğü
Design by Dzignine

Bu gün hayatımın ilk günü




Bu gün hayatımın ilk günü,
Bakmayın ömrümden yıllar gittiğine,
Ne zaman yaşamayı öğrenirmiş insan,
Gerçekten de yaşamaya o zaman başlarmış.

Mesela sevdiğimi zannederdim,
Öğrendim ki sevmek kalbine koymak değilmiş,
Kalbinde büyütmekmiş özenle,
Hiç ara vermeden bilmekmiş orda olduğunu.

Başardım zannederdim mesela,
Aferin aldıkça insanlardan,
Oysaki gerçekten başarmak,
Kuşlardan, çiçeklerden, çocuklardan,
Bir tebessüm almakmış, öğrendim.

Bu gün hayatımın ilk günü,
Hiç durmadan seveceğim sevmem gereken her şeyi,
Hayata selam duracağım her an, ıskalamayacağım hiçbir güzelliği,
Kaptırmayacağım kendimi hayatın koşturmacasına,
İliklerime kadar merak edeceğim, hayret edeceğim,
Şükredeceğim hep bu muhteşem hayat için,
Ve hiç unutmayacağım:
Bu gün hayatımın ilk günü.

Adem Özbay

0 yorum:

Yorum Gönder

Sensiz kelimelerin sesi olduğun için teşekkürler...