Copyright © Sensiz Kelimeler Sözlüğü
Design by Dzignine

Seviyorum Seni




Seviyorum seni,
Açan çiçek,
Güzelliğin peşini hiç bırakmadığın için.

Seviyorum seni,
Uçan kuş,
Hiç pes etmeden uçtuğun için.

Seviyorum seni,
Akan ırmak,
Yolundan hiç dönmediğin için.

Seviyorum seni,
Dönen dünya,
Yerimizde durmamayı bize öğrettiğin için.

Seviyorum seni,
Ağlayan bebek,
Hiç korkmadan sesini duyurduğun için.

Seviyorum seni,
Taş atan çocuk,
Özgürlüğü büyüklere bırakmadığın için.

Seviyorum seni,
Ey acı,
Düştükten sonra kalkmayı bize öğrettiğin için.

Seviyorum seni,
Ey dost,
Bu dünyada yalnız olmadığımı hatırlattığın için.

Seviyorum seni,
Ey okur,
Tüm bu güzellikleri paylaştığın için.

Seviyorum seni,
Sevgilim,
Kendini tepe tepe sevdirdiğin için,

Seviyorum seni,
Allah’ım,
Bu sevmek denilen güzel duyguyu bize verdiğin için.

Adem Özbay

0 yorum:

Yorum Gönder

Sensiz kelimelerin sesi olduğun için teşekkürler...